Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.Continuarea navigarii pe site implica acceptarea politicii de utilizare a cookie-urilor.

NOUTĂŢI

arr3Asigurarea obligatorie a locuintei // Ce este PAD? PAD – Polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale –... arr3Asigurarea facultativa a locuintei Potrivit legii 260/2008, polita de asigurare facultativa a locuintei nu poate fi... arr3Aquarion aparat de ionizare si filtrare a apei Expertii in sanatate au identificat in prezent 5 pasi pentru repunerea in forma a... arr3Bio Harmonex 4 - Aparat de biorezonanţă BioHarmonex® este un dispozitiv ce funcţionează pe principiile biofizicii, mai precis ale...

CONTACT

tel: 0787418783, 0726079802
cumparazi@yahoo.com

RECOMANDARI

  Telekom.ro somproduct.ro   somproduct.ro pentruanimale.ro evomag.ro

nichiduta.ro

evomag.ro

apiland.ro

epiesa.ro



Asigurarea facultativa a locuintei





Potrivit legii 260/2008, polita de asigurare facultativa a locuintei nu poate fi incheiata fara existenta unei polite PAD emisa in prealabil pentru locuinta asigurata.

O asigurare completa a locuintei este aceea care acopera o plaja larga de posibile daune materiale cauzate bunurilor, atat din cauza evenimentelor neprevazute, cat si a evenimentelor naturale, dar mai mult include si raspunderea civila a familiei si o serie de alte riscuri aditionale.
FLEXA:
Incendiu, trasnet, explozie
Caderea aparatelor de zbo
Lovirea de catre autovehicule rutiere ale tertilor
Fum, gaz, vapori (din eveniment accidental)
Costuri de demolare si indepartare a resturilorp
Calamitati Naturale:
Cutremur
Inundatii, Aluviuni
Fenomene atmosferice, inclusiv grindina
Prabusirea, alunecarea, surparea terenului
Greutatea stratului de zapada
Riscuri Aditionale:
Daune produse de avarii la instalatiile de apa
Evenimente socio–politice
Furt prin efractie, Talharie, Acte de vandalism si daune produse cu ocazia furtului sau talhariei
Boom sonic
Anularea plecarii in calatorie
Cheltuieli de cazare provizorie la alta

Raspunderea civila:
Daune cauzate tertilor si/sau Raspundere Civila decurgand din proprietatea cladirii Raspunderea Civila a Familiei la locatia asigurata

Se pot asigura si :
Bunuri speciale
Obiectele de pret
Centralele termice
Suprafetele vitrate
Armele de foc
Cartile de specialitate
Cladirile in amenajare


Asigurarea de garantie extinsa pentru echipamente electrocasnice şi electronice
Daca alegi aceasta clauza, noi ne angajam sa asiguram asistenta tehnica pentru repararea sau inlocuirea echipamentelor tale electrocasnice si electronice, in cazul producerii unei defectiuni interne, in perioada in care aceste bunuri nu mai sunt acoperite de garantia producatorului sau a distribuitorului sau de orice alta garantie extinsa.
Prin prezenta clauza sunt asigurate urmatoarele categorii de echipamente electrocasnice si audio-video, aflate in proprietatea ta si care se regasesc la adresa asigurata:
masina de spalat vase / rufe,
frigider, combina frigorifica,
aragaz, cuptor si / sau cuptor multifunctional (cuptor si microunde), plita, hota,
espressor,
gratar electric,
dulap de vin,
aspirator,
televizor, inclusiv cu plasma și LCD, sistem audio & video, retroproiector.
Serviciile de asistenta sunt organizate prin intermediul unor furnizori de servicii autorizati (centre de reparatii), pe baza notificarii tale telefonice la Centrul de asistenta.
Astfel un reprezentat al furnizorului de servicii te va contacta, pentru organizarea interventiei, in cel mai scurt timp posibil:
in 2 ore pentru notificarile facute in zilele lucratoare
in prima zi lucratoare pentru notificarile facute in weekend si in sarbatorile legale.
In situatia in care bunul poate fi reparat
In termen de 1 zi lucratoare de la notificarea ta, un specialist se va deplasa la locuinta ta pentru a constata defectiunea.
Noi acoperim cheltuielile cu transportul specialistului, costul constatarii, raportul de dauna, manopera si materialele folosite pentru remedierea defectiunii sau pentru reparatia efectuata la fata locului, daca este cazul.
In situatia in care bunul poate fi reparat numai intr-un centru specializat, noi acoperim cheltuielile de ridicare, de retur, precum si manopera si materialele folosite pentru reparatia echipamentului, efectuata intr-un centru de reparatii specializat din reteaua furnizorului de servicii. Daca toate piesele de schimb sunt disponibile, reparatia va fi efectuata in 3 zile lucratoare de la data la care bunul a fost preluat de catre furnizorul de servicii.
In cazul in care bunul nu poate fi reparat sau, din punct de vedere economic, costul reparatiei nu se justifica, situatia se va solutiona prin inlocuirea bunului nefunctional cu un bun nou sau reconditionat, identic sau similar ca tip si calitate cu cel nefunctional.
Clauza speciala - Fenomene electrice (echipamente electrocasnice si/sau electronice)
Daca alegi aceasta clauza, noi ne angajam sa asiguram asistenta tehnica in vederea reparatiei sau inlocuirii bunului avariat, pentru pagube materiale produse de:
supratensiune, supraintensitate (supracurent), inductie, scurtcircuit, arcuri electrice, intreruperi in reteaua electrica, fluctuatii de tensiune, ca urmare a unui eveniment extern bunurilor asigurate;
actiunea indirecta a electricitatii atmosferice (trasnet) asupra bunurilor asigurate;
Prin prezenta clauza sunt asigurate urmatoarele categorii de echipamente electrocasnice si aparate electrice si electronice, aflate in proprietatea ta si care se regasesc la adresa asigurata:
Pachet STANDARD (echipamente electrocasnice)
masina de spalat vase/rufe,
frigider, combina frigorifica,
aragaz, cuptor si/sau cuptor multifunctional (cuptor şi microunde), plita, hota,
espressor,
gratar electric,
dulap de vin,
aspirator;
Pachet PREMIUM (cele mentionate la punctul a), la care se adauga
echipamente audio-video: televizor, inclusiv cu plasma și LCD, sistem audio & video, retroproiector,
echipamente electronice: laptop/ notebook/ ultrabook/ calculator, imprimanta, console si calculatoare pentru jocuri
Serviciile de asistenta sunt organizate prin intermediul unor furnizori de servicii autorizati (centre de reparatii), pe baza notificarii tale telefonice la Centrul de asistenta.
Astfel un reprezentat al furnizorului de servicii te va contacta, pentru organizarea interventiei, in cel mai scurt timp posibil:
in 2 ore pentru notificarile facute in zilele lucratoare
in prima zi lucratoare pentru notificarile facute in weekend si in sarbatorile legale.
In termen de 1 zi lucratoare de la notificarea ta, un specialist se va deplasa la locuinta ta pentru a constata defectiunea.
Noi acoperim cheltuielile cu transportul specialistului, costul constatarii, raportul de dauna, manopera si materialele folosite pentru remedierea defectiunii sau pentru reparatia efectuata la fata locului, daca este cazul.
In situatia in care bunul poate fi reparat numai intr-un centru specializat, noi acoperim cheltuielile de ridicare, de retur, precum si manopera si materialele folosite pentru reparatia echipamentului, efectuata intr-un centru de reparatii specializat din reteaua furnizorului de servicii. Daca toate piesele de schimb sunt disponibile, reparatia va fi efectuata in 3 zile lucratoare de la data la care bunul a fost preluat de catre furnizorul de servicii.
In cazul in care bunul nu poate fi reparat sau, din punct de vedere economic, costul reparatiei nu se justifica, situatia se va solutiona prin inlocuirea bunului nefunctional cu un bun nou sau reconditionat, identic sau similar ca tip si calitate cu cel nefunctional.

Comanda AICI

 

N2MxN2J